Poznaj ekspertów

Prelegenci wydarzenia Prosto o marketingu i sprzedaży to doświadczeni eksperci w branży i liderzy.
Posiadają praktyczne doświadczenia w rozwoju marek, organizacji oraz różnych biznesowych projektach.

Judyta Kowalczyk

Ekspert ds. Psychologii Brandingu i Reklamy

Judyta Kowalczyk

Strateg, menedżer i projektant marek.

Empiryk z holistycznym podejściem do marek i biznesów. Pasjonat rozwoju, psychologii analitycznej i filozofii.

Autor praktycznej książki pt. „10 przykazań skutecznej marki”, wielu projektów biznesowych oraz artykułów eksperckich, które ukazały się w znanych magazynach.

Pomaga budować, kreować i rozwijać skuteczne marki, robiąc to z głową!

____________________________

TEMAT PRELEKCJI:

„Strategia skutecznej marki — jak osiągać
wyznaczone cele przy aktualnych zasobach?”

Jarosław Pudełek

Trener i konsultant, menedżer

Jarosław Pudełek

Po pierwsze – uzależniony od sprzedaży
i kontaktów z klientami handlowiec,
fanatyk sprzedaży telefonicznej i pasjonat prostych, ale skutecznych
w sprzedaży rozwiązań.

Po drugie – trener i konsultant, menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą
oraz budowania efektywnych zespołów.

Autor książki pt. „Zostań Mistrzem Sprzedaży Telefonicznej”.

____________________________

TEMAT PRELEKCJI:

„Jak zwiększyć skuteczność telefonicznego
umawiania spotkań z klientami nawet o 83%?”

Tomasz Miller

Coach i mentor przedsiębiorców

Tomasz Miler

Trener komunikacji, budowania bezpieczeństwa psychologicznego i sprzedaży.

Autor e-booka pt. „Kaizen – Jak osiągać wielkie cele małymi krokami”. Twórca i pomysłodawca podcastu Kaizen Miracle
– małymi krokami od pomysłu do zysku.

Inspiruje do budowania firm, w których pracownicy
i menedżerowie z przyjemnością przychodzą do pracy.

Wspiera przedsiębiorców i menedżerów w tworzeniu przyjaznych i zyskownych firm.

____________________________

TEMAT PRELEKCJI:

„Menedżer bez bólu głowy — jak pytać, słuchać
i angażować pracowników?”

Urszula Leiss

Coach kadry zarządzającej, trener

Urszula Leiss

Wykładowca komunikacji i coachingu w bizesie, filolog.

Specjalizuje się w komunikacji, mentoringu oraz pracy
ze stresem.

W pracy wykorzystuje metody coachingu proaktywnego oraz racjonalną terapię zachowań i analizę transakcyjną.

Zarządza marką Biznes pod Zaglami.

____________________________

TEMAT PRELEKCJI:

„Jak skutecznie sprzedawać w sposób naturalny
— skuteczna komunikacja w sprzedaży”

Maciej Kozubik

Trener biznesu i sprzedaży, coach, ekonomista

Maciej Kozubik

Posiada wieloletnie doświadczenie w biznesie oraz sprzedaży (w branży finansowej, reklamowej i FMCG).

W zawodzie coacha i trenera realizuje projekty głównie
dla małych i średnich firm.

Specjalizuje się w procesach szkoleniowo-edukacyjnych
z obszaru sprzedaży, w szczególności
obsłudze klienta, negocjacjach handlowych, poszukiwaniu klienta oraz technikach sprzedaży, jak również przywództwa
i przedsiębiorczości.

____________________________

TEMAT PRELEKCJI:

„5 kroków do poprawy sprzedaży, czyli jak zarabiać
więcej pracując mądrze”

Dariusz Jaszcz

Trener biznesu, event manager, specjalista ds. Komunikacji

Dariusz Jaszcz

Założyciel agencji marketingowej Lizard, The Mystery Room oraz Dialog Możliwości.

Działa również w obszarach employer oraz CSR. Występuje na różnych wydarzeniach, publikuje artykuły w mediach.

Realizuje działania eventowe, a także moderuje procesom design thinking.

Współtworzy projekty społeczne i edukacyjne.
Jest specjalistą w obszarze dialogu społecznego.

____________________________

TEMAT PRELEKCJI:

„Praktyczne wskazówki PR — budowanie wizerunku”