

Poznaj ekspertów
Prelegenci wydarzenia Prosto o marketingu i sprzedaży to doświadczeni eksperci w branży i liderzy.
Posiadają praktyczne doświadczenia w rozwoju marek, organizacji oraz różnych biznesowych projektach.


Ekspert ds. Psychologii Brandingu i Reklamy
Judyta Kowalczyk
Strateg, menedżer i projektant marek.
Empiryk z holistycznym podejściem do marek i biznesów. Pasjonat rozwoju, psychologii analitycznej i filozofii.
Autor praktycznej książki pt. „10 przykazań skutecznej marki”, wielu projektów biznesowych oraz artykułów eksperckich, które ukazały się w znanych magazynach.
Pomaga budować, kreować i rozwijać skuteczne marki, robiąc to z głową!
____________________________
TEMAT PRELEKCJI:
„Strategia skutecznej marki — jak osiągać
wyznaczone cele przy aktualnych zasobach?”


Trener i konsultant, menedżer
Jarosław Pudełek
Po pierwsze – uzależniony od sprzedaży
i kontaktów z klientami handlowiec, fanatyk sprzedaży telefonicznej i pasjonat prostych, ale skutecznych
w sprzedaży rozwiązań.
Po drugie – trener i konsultant, menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą
oraz budowania efektywnych zespołów.
Autor książki pt. „Zostań Mistrzem Sprzedaży Telefonicznej”.
____________________________
TEMAT PRELEKCJI:
„Jak zwiększyć skuteczność telefonicznego
umawiania spotkań z klientami nawet o 83%?”


Coach i mentor przedsiębiorców
Tomasz Miler
Trener komunikacji, budowania bezpieczeństwa psychologicznego i sprzedaży.
Autor e-booka pt. „Kaizen – Jak osiągać wielkie cele małymi krokami”. Twórca i pomysłodawca podcastu Kaizen Miracle
– małymi krokami od pomysłu do zysku.
Inspiruje do budowania firm, w których pracownicy
i menedżerowie z przyjemnością przychodzą do pracy.
Wspiera przedsiębiorców i menedżerów w tworzeniu przyjaznych i zyskownych firm.
____________________________
TEMAT PRELEKCJI:
„Menedżer bez bólu głowy — jak pytać, słuchać
i angażować pracowników?”


Coach kadry zarządzającej, trener
Urszula Leiss
Wykładowca komunikacji i coachingu w bizesie, filolog.
Specjalizuje się w komunikacji, mentoringu oraz pracy
ze stresem.
W pracy wykorzystuje metody coachingu proaktywnego oraz racjonalną terapię zachowań i analizę transakcyjną.
Zarządza marką Biznes pod Zaglami.
____________________________
TEMAT PRELEKCJI:
„Jak skutecznie sprzedawać w sposób naturalny
— skuteczna komunikacja w sprzedaży”


Trener biznesu i sprzedaży, coach, ekonomista
Maciej Kozubik
Posiada wieloletnie doświadczenie w biznesie oraz sprzedaży (w branży finansowej, reklamowej i FMCG).
W zawodzie coacha i trenera realizuje projekty głównie
dla małych i średnich firm.
Specjalizuje się w procesach szkoleniowo-edukacyjnych
z obszaru sprzedaży, w szczególności obsłudze klienta, negocjacjach handlowych, poszukiwaniu klienta oraz technikach sprzedaży, jak również przywództwa
i przedsiębiorczości.
____________________________
TEMAT PRELEKCJI:
„5 kroków do poprawy sprzedaży, czyli jak zarabiać
więcej pracując mądrze”


Trener biznesu, event manager, specjalista ds. Komunikacji
Dariusz Jaszcz
Założyciel agencji marketingowej Lizard, The Mystery Room oraz Dialog Możliwości.
Działa również w obszarach employer oraz CSR. Występuje na różnych wydarzeniach, publikuje artykuły w mediach.
Realizuje działania eventowe, a także moderuje procesom design thinking.
Współtworzy projekty społeczne i edukacyjne.
Jest specjalistą w obszarze dialogu społecznego.
____________________________
TEMAT PRELEKCJI:
„Praktyczne wskazówki PR — budowanie wizerunku”