

Dlaczego warto być?
Zaprosiliśmy do udziału najlepszych panelistów, ekspertów w swoich branżach, którzy posiadają praktyczne doświadczenia w marketingu, zarządzaniu i sprzedaży.
Do tego stanowiących świetnych charyzmatycznych mówców, którzy potrafią przekazać wiedzę w sposób ciekawy, angażujący i z odpowiednią dawką humoru oraz motywacji.
FAQ
Pytania i odpowiedzi
1. Jak mogę kupić swój bilet?
Bilet możesz kupić na stronie internetowej www.prostoomarketingu.pl/bilety. Bilety będą sprzedawane za pośrednictwem platformy sklepowej.
Aby nie przegapić tego faktu oraz innych ważnych i ciekawych informacji zachęcamy
do zarejestrowania się na nasz oficjalny newsletter, który jest dostępny na naszej stronie internetowej.
2. Gdzie odbywa się to wydarzenie?
Wydarzenie odbywa się stacjonarnie w Hard Rock Caffe ul. Złota 59/Złote, 00-120 Tarasy
3. Czy marka informuje o wydarzeniu w social mediach?
Oczywiście! : )
Zachęcamy do polubienia naszych mediów społecznościowych. Będziemy zamieszczać
na nich systematycznie ciekawe, inspirujące, ważne oraz praktyczne informacje na temat nie tylko naszej konferencji, ale także naszych innych działań dla osób zajmujących się zarządzaniem projektami, marketingiem i sprzedażą oraz zarządzaniem zespołu.
5. Czy jest możliwość płatności przelewem? Jak zakupić bilety?
Tak. Wybierz ikonę przelewu tradycyjnego oraz podczas rejestracji podaj dane do faktur. Możesz zapłacić również blikiem.
Otrzymasz fakturę na podany e-mail w zamówieniu.
6. Czy podczas wydarzenia będę miał/-a możliwość spotkać się osobiście z panelistami?
Jak najbardziej.
Po zakończeniu oficjalnej części odbędzie się część artystyczna, a tuż po niej networking, w którym wezmą udział wszyscy paneliści i uczestnicy wydarzenia.
Będzie możliwość poznania ekspertów z panelu dyskusyjnego i porozmawiania z nimi.
Podobnie, jak będzie taka możliwość z innymi uczestnikami tego wydarzenia.
7. Czy możliwe są zwroty biletów?
Nie, biletów nie można zwrócić, ale można przepisać bilet na innego uczestnika/uczestniczkę.
Daj nam znać, najpóźniej na 3 dni przed startem wydarzenia o zmianie, pisząc na maila: biuro@prostoomarketingu.pl.
8. Mam pytania, jak mogę się skontaktować z biurem?
Najszybszym i najprostszym sposobem na kontakt w sprawach związanych z wydarzeniem (bilety, agenda, termin, tematy sponsorskie i partnerskie) to wysłanie wiadomości e-mail
na adres: biuro@prostoomarketingu.pl.
W sytuacjach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny na biuro wydarzenia: +48 518 292 001