TRENERZY
Poznaj naszych trenerów, którzy są doświadczonymi praktykami biznesu i swoich dziedzin.



JUDYTA KOWALCZYK
Trener komunikacji brandingowej, strateg menedżer i projektant marek
Ekspert w dziedzinie psychologii brandingu i reklamy. Strateg, projektant i mentor. Specjalizuje się w budowie i rozwoju marek, ich wizerunku oraz strategii. Ma holistyczne podejście do marek i biznesów, które uwzględniają szeroki kontekst między różnymi aspektami działalności.
Pasjonuje się rozwojem osobistym, psychologią analityczną i filozofią, które stanowią ważne podstawy w jej pracy. Jest założycielką agencji wizerunkowo-reklamowej iClouders oraz autorką książki „10 przykazań skutecznej marki”, która dostarcza praktycznych wskazówek dotyczących budowania i rozwijania skutecznych marek.
Prowadzi własny podcast „Buduj markę z głową”, bloga oraz różne projekty rozwojowe, w tym grupy wsparcia dla właścicieli marek.
Ma na swoim koncie wiele udanych projektów brandingowych, reklamowych oraz biznesowych, a także świetne publikacje eksperckie, które ukazują się w znanych magazynach branżowych.
Jej misją jest wspieranie przedsiębiorców w budowaniu, kreowaniu i rozwijaniu skutecznych marek. Skupia się na kompleksowym podejściu, opracowywaniu strategii, identyfikacji i komunikacji marek, które uwzględniają indywidualne cele i wartości klientów, a także na dostarczaniu przemyślanych i efektywnych rozwiązań dla biznesu.


MACIEJ KOZUBIK
Trener biznesu i sprzedaży, coach, ekonomista
Specjalizuje się w procesach szkoleniowo-edukacyjnych z zakresu obsługi klienta, negocjacji handlowych, poszukiwania klientów, technik sprzedaży oraz projektowania procesów sprzedaży dla małych i średnich firm.
Zajmuje się wsparciem sił sprzedażowych oraz koncentruje się na ich skutecznym rozwijaniu.
Jest założycielem Grupa Kozubik i Partnerzy, ma na swoim koncie wiele zrealizowanych projektów oraz działań coachingowych i szkoleniowych.
Jego projekty skierowane są przede wszystkim do małych i średnich firm. Zajmuje się tematami z zakresu przywództwa i przedsiębiorczości, w których koncentruje się wspieraniu w rozwoju menedżerów, kadry zarządzającej oraz liderów i kierowników głównie sprzedażowych.
Jego misją jest wspieranie i angażowanie do rozwoju innych w obszarach, w których człowiek stoi w centrum uwagi, a znalezienie rozwiązania na jego potrzeby jest priorytetowe.


DARIUSZ JASZCZ
Event manager, trener sprzedaży i kompetencji miękkich
Projektuje i prowadzi gry szkoleniowe i integracyjne.
Specjalizuje się w komunikacji sprzedażowej i zespołowej. Zajmuje się działaniami komunikacyjnymi i promocyjnymi w marketingu i sprzedaży, budowaniem relacji z otoczeniem, a także działaniami PR.
W swoich działaniach wykorzystuje grywalizację, storytelling oraz design thinking, których jest aktywnym promotorem.
Jest założycielem agencji marketingowej Lizard oraz The Mystery Room, współtwórcą wielu projektów i działań o charakterze przedsiębiorczym, rozwojowym i edukacyjnym.
Dostarcza kompleksowe rozwiązania dla klientów.
Posiada szerokie i zróżnicowane doświadczenie w organizacji wydarzeń firmowych oraz akcji promocyjnych i sprzedażowych.
Jego misją jest angażowanie zespołów do działania oraz przekazywanie praktycznej wiedzy w biznesowych działaniach.